Lázeňská švihačka

Posted: Květen 29, 2016 in Běh 2016, půlmaraton, Závody
Tagy:, , ,

12232696_1147061248669353_8505924713585833662_oZa tuhle akci může opět Péťa. Loni běžela půlmaraton v Karlových Varech poprvé, doběhla si tam pro krásný osobák 1:56 (pro mě zatím z říše snů) a moc se jí líbila trasa. Na trasu jsem slyšela chválu i od jiných běžců, tak jsem se nechala zase ukecat. Dva týdny před Czechmanem se ale nechci zničit, takže píšu Falgymu o radu, jak mám běžet. Dostávám detailní instrukce (kterých se mi nakonec stejně nedaří moc držet).

Z Prahy vyrážíme ve čtyřech, kromě nás dvou ještě jedou dvě Péti kolegyně z práce, všechny tři poběží za klub České spořitelny. Facebookem lítají varování o opravovaných silnicích a velkých zácpách a možnostech, jak je objet. Uvízneme stejně docela na dlouho. Parkujeme naštěstí rychle, i když by to za normálních okolností bylo na botičku. Do expa běžíme a stíháme vyzvednout čísla za pět minut dvanáct. Tedy za pět minut pět, kdy zavírají. Trička už mají jen s dlouhým rukávem, barva stejná jako v dubnu v Praze, ale co, tak budu mít dvě, tahle růžová je hezká.
kvhalf3

Jen tak tak stíháme i focení Báječných, stihneme chvíli pokecat (zbytek se probere při závodě :-)), pak povinná
TOIka a jdeme se řadit do koridoru. Zdá se mi to, nebo je to do kopce ještě před startem? Nezdá…

Start je davová klasika, ale protože je v centru a já tu byla naposledy jako malá holka, tak koukám okolo; teda v rámci možností, abych se o někoho nepřerazila nebo se nepřizabila na kočičích hlavách. Holky si v klidu nechám utéct, já nikam nespěchám.

Prvních pár kilometrů je mírně do kopce a za chvíli vybíháme z města ven, někam po silnici do lesa. Než se dostaneme zpět, máme za sebou 8 kilometrů. Hm. Sice je hezký, že je to obrátka, a že uvidím známé (několikrát:-)), ale představa, že to samé ke konci poběžím ještě jednou ke konci, i když o malinko kratší, mě úplně neláká. No nic, měla jsem si dřív prostudovat trasu, než jsem se do toho nechala namočit. Co už teď s tím? Atmosféra je fajn, tak se to prostě přežije 🙂

 KVA16KN4355.JPG

Smyčka městem je nakonec tedy docela krátká. No dobře, je to taky 8 kilometrů. Ale pak zas běžíme do toho lesa…Musím říct, že poprvé se na takovéhle akci docela dost nudím a srdcovka to teda určitě nebude. V cíli za 2:06, o několik minut před plánem, ale nijak jsem se nenadřela, byl to prima trénink před dnem D.

V zázemí se scházím s holkama, fotíme se, bereme si Birell; teda hned dva, jdeme se převléknout a razíme doplnit kalorie před odjezdem. S Běžeckým klubem České spořitelny je legrace a zůstaly bychom i déle, ale musíme pamatovat na „navrátila“.

Jedna baba nám rovnou z Varů odjela na dovolenou, takže se vracíme ve třech. Romča vzadu usíná během pár minut a já udržuju řidičku Péťu vzhůru, jako obvykle. Vystřídat nechce; jako obvykle. Sotva stihnem probrat všechny drby, už mi zastavuje před domem. Dobrou noc 🙂

Zanechat Odpověď

